Selecteer een pagina

Maak
fans en ambassadeurs
van jouw klanten

Heet je klanten welkom met een gepersonaliseerd welkomstpakketje en maak van jouw klanten fans en ambassadeurs.

Wil je dat jouw klanten zich vanaf het eerste moment dolgelukkig voelen met jullie samenwerking?
Laat mij je dan helpen met het samenstellen van
een gepersonaliseerd welkomstpakketje
waarmee de basis van jullie band direct zo sterk is,
dat ze aan iedereen doorvertellen
hoe blij ze met je zijn!

Download hier alvast de checklist voor
een gepersonaliseerd welkomstpakketje
om een onvergetelijke en unieke indruk te maken
op jouw klant

De welkomstboxen die je voor mijn deelnemers maakte, zijn zó gaaf!
I LOVE it!

Nu alweer zin in dat mijn deelnemers dit krijgen 😍

Nina Timmermans

Organisatie psycholoog

In onze samenwerking waren we geen opdrachtgever en klant. De rollen vervielen. Het was letterlijk en figuurlijk samen creëren. Samen onze expressie volgen. Samen vormgeven wat we wilden uitdrukken als organisatie. De welkomstbox die je voor ons maakte is zo gaaf geworden. Het sprankelt, maakt enthousiast, inspireert.

Als ik terugkijk, denk ik alleen maar: wauw, zo gaaf! Ik ben trots op de box, het geeft werkplezier. Ik wil meer hiervan. Meer mooimakerij van Suus. Mag het een onsje meer zijn, Suus?

Janneke Vollebergh

De Kade

In een overvolle markt waarin iedereen coach is of een online programma heeft,
moet je opvallen, moet je je onderscheiden.

Dat doe je door écht verbinding te maken met je klanten.
Want, jouw klant wil van jou leren, maar wil zich eerst vooral gezien en gewaardeerd voelen.

Wanneer ze dit vanaf het eerste moment voelen dan worden jouw klanten fans en ambassadeurs:
ze posten over jou en het welkomstpakketje op hun socials, ze praten over jou en zo dragen zij weer nieuwe klanten aan.

Een gepersonaliseerd welkomstpakketje is dé manier om dit te bereiken.
En het domme is dat veel ondernemers dit juist vergeten en zo dus direct met 1-0 achter staan.
Wanneer jij wél hier gebruik van maakt, sta je meteen met 2-0 voor!
Dat personaliseren hoeft trouwens helemaal niet ingewikkeld te zijn.
Maar je moet het wel even bedenken : )

“Ik wil mijn klanten graag een tof welkomstpakketje sturen, maar heb geen idee wat”

Je bent lekker bezig. Je hebt al veel klanten voor je (online) programma of traject, ze zijn tevreden.
Maar jij wilt meer. Je wilt dat je klanten FANS van je worden, zelfs een ambassadeur van jou en je programma worden.
Je wilt ze ook iets geven, om ze welkom te heten, maar je weet niet goed wat. En hoe.

Of je stuurt je klanten al een welkomstpakketje, maar dat is nogal gewoontjes.
Je hebt het al druk genoeg als ondernemer om hier verder over na te denken
en je VA is goed in wat ze voor je doet, maar creatief en mooimaker, dat is ze niet.

Stop met nadenken en praten over een welkomstpakketje
Het is nu tijd om het professioneel aan te pakken!

Het is tijd om in actie te komen! En met mij te gaan samenwerken.
Je hoeft het niet allemaal alleen te bedenken. Te regelen. Te doen.
Jij bent goed in wat jij doet, ik ben goed in mooimakerij en die verbinding creëren.

Plan een half uur in je agenda om met mij te bellen.
Jij vertelt me over jouw programma of traject, over jouw klanten.
Ik vertel jou over mijn welkomstpakketjes en hoe die er voor jou uit gaat zien.
Voelen we allebei een klik? Dan gaan we samenwerken!

Ik denk graag met je mee over jouw gepersonaliseerde welkomstpakketje. Plan een gratis match call met me in om te kijken wat ik voor jou kan betekenen.

Dit ben ik

Ik ben Susan Kersten en ik zorg graag voor verbinding. Ik geloof erin dat als mensen contact hebben met elkaar, met elkaar verbonden zijn, dat de wereld dan een stukje mooier wordt. Ik zorg voor die verbinding door persoonlijke aandacht te geven, en met mijn mooimakerij
en positiviteit.

Ik help vrouwelijke ondernemers die
hun klanten voornamelijk online zien en
wel écht die verbinding willen maken.
Dat doe ik met gepersonaliseerde welkomstpakketjes,
die hun programma inhoudelijk ondersteunen én sterker maken, zodat hun klanten fans en ambassadeurs worden.

Ik ben geboren in Amsterdam, maar woon alweer ruim 15 jaar in Utrecht, samen met mijn tienerdochter Kiki.
Mijn hele leven lang ben ik al creatief en vind het dan ook heerlijk om mijn creativiteit in te zetten
voor ondernemers,

om ze daarmee te helpen om hun klanten blij te maken.
Mijn ondernemersreis was niet de standaard reis,
maar daarover vertel ik je graag meer op
mijn over mij pagina.

 

X Susan

Je laat echt geld op straat liggen, omdat je nog geen welkomstpakketje hebt voor je klanten!

Zet nu de eerste stap om een tof welkomstpakketjes voor je klanten te maken en daarmee, door de buzz die er rondom ontstaat, nieuwe klanten aan te trekken.

Download mijn 3 gratis tips voor een tof welkomstpakketje waardoor je klanten fans worden!

Je verplaatst je echt in mij en mijn klant en denkt na over wat mijn klant nu eigenlijk wilt in plaats van wat jij wilt. Je ziet hoe de klant de welkomstbox kan inzetten, wat hun doel is met de materialen, wat ze willen overbrengen. Dat vertaal jij naar materialen en de inhoud van een prachtig gepersonaliseerde welkomstbox. Je werkt heel vraaggericht in plaats van aanbodgericht. Je hebt haarfijn door waar mijn klanten behoefte aan hebben.

Daarnaast is je stijl en manier van tekenen heel overzichtelijk en duidelijk. Je kunt een ingewikkelde boodschap heel beeldend en begrijpelijk overbrengen.

Pepijn Pillen

Organisatieadviseur, Kessels & Smit

review tekst

Jessica Frijling

De Trimacademie

Mijn aanbod

Mijn belofte aan jou

Ik heb haarfijn door waar jouw klant blij van wordt,
als we het hebben over haar welkom heten met een welkomstpakketje.
Zodat ze zich gezien en gewaardeerd voelt.
Ik maak zulke toffe pakketjes dat ze het op haar socials deelt.
En met de welkomstbox (die jouw programma ook inhoudelijk ondersteunt)
doet ze dat zelfs op meerdere momenten.

Dat betekent meer naamsbekendheid voor jou,
maar ook klanten die fans & ambassadeurs worden.
Ze plaatsen niet alleen foto’s van het pakketje op hun socials,
maar vertellen er ook over als ze in gesprek zijn met andere ondernemers.
Ze tippen jouw programma aan mensen die op zoek zijn naar zoiets.

En zo zorgen zij weer voor nieuwe klanten en dus meer omzet!

Ik denk graag met je mee over jouw gepersonaliseerde welkomstpakketje. Plan een gratis match call met me in om te kijken wat ik voor jou kan betekenen.

Wat anderen zeggen:

Je bent niet alleen creatief met je mooimakerij (de boxen voor mijn klant waren prachtig!), maar ook creatief in het oplossen van problemen of tegenslagen. Je bent heel flexibel, terwijl je ook duidelijk je grenzen aangeeft.
Je hebt me helemaal ontzorgd, maar wel in een gelijkwaardige positie.

Door jouw manier van werken, was het voor mij heel makkelijk om de ‘Hart onder de riem-boxen’ los te laten. Ik kon erop vertrouwen dat jij alles zou regelen. Ik hoefde alleen de namen van deelnemers naar je te sturen en de rekening te betalen.

Harold Marsman,
Organisatieadviseur, Kessels & Smit

Mijn samenwerking met Susan was heel fijn. Niet een opdrachtgever-opdrachtnemer relatie,
maar het was echt een cocreatie.

Ze nam alle tijd voor me en luisterde echt naar me. Susan snapte helemaal wat ik nodig had en vertaalde dat naar een toffe welkomstbox. Ze heeft een heel eigen handschrift, maar durfde ook te experimenteren met andere dingen.

Darlaine Heitinga,
Creative partner & coach

Jij doet altijd aan verrassingen en bent heel gul. In extraatjes geven, maar ook in je contact.

Je maakt jezelf partner in de samenwerking, ook als de opdracht klein is. Dat vind ik heel fijn samenwerken.

Marloes de Jong,
De Coachpraktijk

Waarom moet je bij mij zijn?

Jij hebt hard gewerkt voor je bedrijf en het succes dat je behaalt. Je bent blij met je klanten en bent zuinig met ze.
Je doet er alles aan om die klant tevreden en blij te maken, maar ook om haar te verrassen.
Dus je hebt al eens gedacht aan een welkomstpakketje voor je nieuwe klanten.

Bedenken dat je een welkomstpakketje voor je klanten wilt is leuk,
maar je moet het wel doen én er een tof pakketje van maken.
Anders kun je het geld net zo goed door de wc spoelen.

Goed nieuws, want je bent hier op de goede plek. Ik kan dit als de beste! Ik doe mijn hele leven al aan mooimakerij.
Toen ik klein was, op school en tijdens m’n studie, maar ook toen ik werkte in het bedrijfsleven.
Aantekeningen, verslagen en presentaties zagen er bij mij altijd gelikt en aantrekkelijk uit.
En als een collega ging trouwen of een kindje kreeg, wie denk je dat een cadeau mocht regelen?
Ja, ik natuurlijk. Want ik weet niet alleen haarfijn wat bij iemand past, maar weet het ook altijd mooi te verpakken.
Ook een cadeautje moet je verkopen, zeg ik altijd!

En dit is wat ik nu doe voor mijn klanten.
Ze blij maken, met een pakketje waar hun klanten weer blij van worden.

 

Wil jij dat jouw klanten zich welkom, gezien en gewaardeerd voelen?
Dat ze fans en ambassadeurs worden van jouw programma?
Plan dan een match call met me in,
zodat ik je kan vertellen hoe ik jou daar als de beste bij kan helpen.

Volg mij op instagram en leer me beter kennen
als mooimaker, creatief ondernemer, moeder & mens